7 Ekim 2015 Çarşamba

Aşık olmayı sevmek




Sana ihtiyacım var seni seviyorum demek biraz hastalıklıdır. Ne yani ihtiyacın var olduğu için mi diye seviyorsun diye sorarlar. Yaz geliyor herkesin aşkı var benim yok bir ihtiyaç gibi bir şey olarak algılanıyor.

Sevgi bir sanattır ve bu sanatı hepimiz farklı ifade ederiz. Aşık olduğumuz zaman sen ve ben yok olur ve böyle devam eder. Seni seviyorum eğer sen de beni seversen gibi koşullu cümleler vardır. Koşullu seven kişiler bir yerden sonra usanır ve rağmen gibi şeyleri olmadan gerçek dışı bir sevgi ortaya çıkar. Gerçek sevgi zordur ve gerçek sevgi insanları gönülleri birbirine bağlar ve gönüller açlık çekemez, kimi sevdiğimizi bilelim insanlar hayalleri ile evleniyorlar, özelikleri atfetmeden gerçekleri sevmeye çalışın. Yanılmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder